فرمانده ناجا : حضور درپای صندوق های رای نوعی دفاع از كشور است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار'اسماعیل احمدی مقدم' روز چهارشنبه در صبحگاه انتظامی و مرزبانی استان خوزستان در مرزبانی آبادان افزود:چشم دشمنان انقلاب و ایران به حضور مردم در پای صندوق های رای دوخته شده و بدون شك مردم ولایت مدار ایران اسلامی در 12 اسفند باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهند شد.

وی اظهار داشت: دشمنان در طول حیات با بركت انقلاب اسلامی در تلاش بوده اند تا به اشكال مختلف به نظام ضربه بزنند ولی همواره توطئه های آنها با حضور گسترده مردم در صحنه و درك درست از توطئه های آنها،خنثی شده است.

سردار احمدی مقدم یادآورشد: امروز مردم ایران در دشمنی كشورهای استكباری با انقلاب و كشور شكی ندارند و بر توطئه چینی آنها واقف هستند.

فرمانده ناجا گفت:هرچه تهدیدات دشمنان ضد انقلاب اسلامی بیشتر شد قوی تر شدیم و به واسطه مردمی بودن نظام امروز در اوج اقتدار و امنیت هستیم.

وی افزود: یك روز مرزهای غربی و شرقی كشور توسط عامل استكبار تهدید می شد ولی امروز دشمنان انقلاب و كشور به دست خود استكبار از بین رفته اند.

سردار احمدی مقدم با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی و به زیركشیده شدن كاخ استكبار به دست مسلمانان اظهار داشت:امروز بیداری اسلامی تمام جهان را فرا گرفته است.

در پایان این مراسم یگان های حاضر در میدان با رژه توان دفاعی خود را در دفاع از مرزهای خاكی و آبی به نمایش گذاشتند.ك/2 7102// 640/641





:: برچسب‌ها: کنسرت , زنده , سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: